עלילת דם • טיסנקרופ: אין קשר עסקי בין החטיבה הימית לגרפטק

איתי גדסי No Comments on עלילת דם • טיסנקרופ: אין קשר עסקי בין החטיבה הימית לגרפטק

בהודעה שמפרסמת החברה, היא מפריכה את עלילת הדם מבית מדרשם של 'כחול לבן': הניסיון ליצור זיקה בין חברת 'גרפטק' בה לבן דודו של נתניהו יש 1% של מניות, לבין התאגיד הרב לאומי טיסנקרופ – כלל לא קיים

צוללת של חיל הים תוצרת גרמניה צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התאגיד הרב לאומי האירופאי 'טיסנקרופ' אשר בתוכו פועלות כ-670 חברות, הודיע היום (ראשון) במענה לשאלת העיתונאי אראל סגל על הקשר בין התאגיד חברת 'גרפטק' בה לבן דודו של ראש הממשלה נתניהו יש בה 1% אחד של מניות, כי לחטיבה הימית שברשותה (המייצרת את הצוללות) אין קשר כלל לחברת גרפטק. ההודעה מפילה את כל עלילת הדם שיצאה מבית מדרשם של כחול לבן כנגד ראש הממשלה. אין ולא היה קשר בין החברות.

ההודעה המלאה: "גרפטק היא אחת ממאות אלפי שותפים עסקיים של קונצרן טיסנקרופ, עם ערכי מכירות בטווח הנמוך, אבל אין לה כל קשר עסקי עם החטיבה הימית" – כך אמר דובר חברת טיסנקרופ, טים פרול גרווה, בתשובה לשאילתא שהופנתה אליו. הדובר הוסיף כי לטיסנקרופ יש "שוק שמתפקד עם מספר גדול של ספקים, בבקשה הבן שאנחנו לא יכולים לפרסם פרטים על עסקי הקבוצה".

כזכור שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר ומספר 3 ברשימת כחול לבן, משה (בוגי) יעלון, וראש המפלגה בני גנץ, טענו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו היה היד המכוונת מאחורי פרשת הצוללות הקשורה לחברת טיסנקרופ, וכי כל המהלכים שהוביל בפרשה זו נועדו לשלשל לכיסו סכומי עתק. "זו פרשת השחיתות הגדולה ביותר בתולדות ישראל", אמר יעלון בריאיון לעיתון "ישראל היום".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר, כי הוא תובע תביעת דיבה את ראשי כחול לבן, גנץ, לפיד ויעלון. לגבי המכירה למצרים אמר נתניהו, כי לא יכל למנוע את רכישת הצוללות בתקופת הנשיא א-סיסי אך אינו יכול לפרט למה לא עיקם את האף שמצרים קנתה את הצוללת, מדובר בסוד מדינה שגנץ ולפיד מנסים להכריח אותו לחשוף. חשיפתו יפגע פגיעה חמורה בביטחון ישראל.



0 תגובות